Tuesday 13 March 2012

Mandi hujan di depan City Square

Hai, aku hari ni sebenarnye nak pergi The Zon Shopping Mall dekat Stulang. Tapi tak dapat. Aku berhenti dekat City Square sebab aku nak cari bas pergi Stulang. Tapi takde la plak bas nak pergi Stulang. Kalau tak dah lama dah aku pergi The Zon.

Ok, hari ni aku dekat City Square lagi aku buat ape? Dalam sejam aku jalan2 kat situ, dekat luar macam biasa la, tengok pemandangan. Tiba2 plak hujan en? Ape lagi, redah jer la. Buat2 tak tau. Yang penting aku buang tension aku. Hehe, tapi terserempak pulak dengan member skolah lama aku. Tapi tegur jer la, tak ikut pon diorang. Kenapa? Ntah, aku takde mood pulak nak ikut. Lagi2 tak di jemput. Balik pon sorang, tak ikut diorang.

Tapi dalam bas tadi, sejuk gila. Macam tak pakai baju pon ade. Boleh plak on the way nak balik tu jam. Kereta banyak, dalam sejam baru sampai tempat destinasi. Sejuk die jangan cakap, punye la lama aku tahan. Tapi ape aku boleh cakap, aku rasa tenang sikit bila dapat keluar daripada duduk rumah terperap tak buat ape. Mungkin mulai besok aku dah tak keluar rumah kot, sebab aku nak siapkan assignment dan kerja yang diberi oleh guru Kolej Vokasional Kluang. Itu sahaja cerita aku kat sini. Terima kasih kerana sudi baca.



Afiq Raleigh GTS™
8:32 pm 13 March 2012
PC Ruang Tamu

No comments:

Post a Comment