Monday 12 March 2012

Hari yang paling sunyi

Hey, kamu semua ade rasa apa2 tak hari ni? Pada hari ini iaitu Isnin, 12 March 2012 pada pukul 2:39 pm.

Aku berasa sunyi sangat, tetapi dengan hati yang tak senang. Kenapa eh?

Aku pon tak tau lah kan, sebelum2 ni aku tak pernah rasa macam ni. Seriously, sejak aku umur 16 tahun dan tinggal di Kediaman Kolej Vokasional Kluang, perasaan aku dah banyak berubah. Kadang2 waktu aku ok, aku tak ok. Waktu aku seronok, aku tak seronok. Waktu aku relax, aku tak relax. Benda paling banyak yang datang ialah sedih, moody, menangis, tak sedap hati dan benda2 yang tak baik datang kat aku.

Semasa aku di hadapan City Square pada hari semalam, aku berseorangan pada waktu ni. Sebab tiada sesiapa sudi menemani aku waktu ni. Hari ini kemanakah hala tuju ku? Danga Bay? Angsana? Johor Bahru bukanlah tempat asal aku, tetapi ia adalah bandar utama di negeri yang aku lahir.

Afiq Raleigh GTS™
2:47 pm 12 March 2012
PC Ruang Tamu

No comments:

Post a Comment