Monday 12 March 2012

Hati aku tetap dekat Raleigh GTS

Hai, hari ni tak tau la nak cerita pasal ape. Tapi yang aku tau, aku rindu sangat nak berjalan2 dengan Raleigh GTS aku ni. Yela, die tak cantik macam awek korang, die tak handsome macam pakwe korang. Bagi aku, Raleigh GTS ni la teman aku. Tapi sejak aku masuk Kolej Vokasional Kluang dan tinggal di Kediaman Kolej Vokasional Kluang. Satu perkara malang dah terjadi kat dia. Aku malas la nak cerita, aku boleh nangis kalau aku cerita. Sebab, sejak daripada kejadian tu aku dah tak dapat nak jalan2 dengan Raleigh GTS aku ni. Aku dengan Raleigh GTS ni aku dah anggap dia macam nyawa aku sendiri. Sakit dia memang tak macam sakit manusia. Tapi dia la teman hidup aku dan dia la yang kenalkan aku apa itu dunia.

Raleigh GTS, aku sayang ko sangat2. Aku janji aku akan pulihkan ko. Nanti kita jalan sama2 tau. Bosan la asyik naik bas jer pergi JB. Ko pon nak jugak kan tengok JB tu macam mana kan? Ko lahir dekat Kulai, aku nak ko tengok bandar utama negeri yang ko lahir tu macam mana. Walaupon aku lahir kat Batu Pahat, ko lahir kat Kulai, aku nak kita sama2 tengok negeri kita ni. Tak kira jauh atau dekat.


Afiq Raleigh GTS™
11:44 am 13 March 2012
PC Ruang Tamu





No comments:

Post a Comment