Sunday 11 March 2012

Hari yang aku berasa ingin menulis di blog

Aku sebenarnye tak berminat nak menaip dekat blog ni, tapi perasaan aku untuk menaip di blog ni datang sendiri. Aku pon tak tau la kan kenapa.

Pada hari ini, iaitu Isnin 12 March 2012 pada pukul 3:18 am.

Aku rasa tension, sedih, susah dan macam2 lagi. Aku dah tak tau nak cerita kat siapa lagi. Aku rasa kat sini jer la tempat sesuai untuk aku cerita untuk diri sendiri.

Aku sekarang ni cemburu bila tengok adik akak aku yang dulu tegur akak aku balik, aku rasa macam nak nangis sebab dia datang balik kat akak aku. Bila aku tengok, rupanya gambar die dengan laki kat dalam facebook tu rupanya adik dia. Patut la akak aku cakap, aku ni mengingatkan adik dia yang dulu. Yelakan, mungkin aku tak sebaik adik dia yang dulu tu, cuma cara aku jer mengingatkan adik dia yang dulu.

Aku dah tak tau nak cakap macam mana lagi, dah meleleh dah air mata ni. Yela kan, korang mesti tak faham perasaan aku macam mana dengan akak aku tu. Ok la, bye.

Afiq Raleigh GTS™
3: 28 pm 12 March 2012
PC Ruang Tamu

No comments:

Post a Comment