Monday 12 March 2012

Aku nak buat ape ye masa tengah bosan ni?

Hai, maaflah walaupon tak de makne ape aku nak cakap ni. Tapi seriously aku tengah bosan ni. Boleh bagi pendapat tak nak buat ape masa bosan? Bosan sudah melanda dalam diri aku. Takkan aku nak hisap rokok pulak en? Baik aku minum 10 tin Red Bull ker, lagi nikmat. Manis pulak tu! HAHA..

Besok aku nak outing lagi la. Tapi takkan nak gi City Square jer? Bosan la jugak kan. Kalau lah basikal aku elok, dah lama aku cuba nak redah Skudai ker, Danga Bay ker, Stulang Laut ker. Aku ni dah berapa bulan tak mengayuh basikal ni.

Takper la, mulai minggu depan. Masuk asrama, aku tak nak pakai langsung duit belanja tu. Aku nak simpan buat modal untuk ganti rim basikal aku yang dah bengkok. Berapa agak2 modal nak beli rim baru? Rim tu mesti la ade tempat untuk letak Brake Disc dan Sprocket 8 Speed. Silap2 RM 200++ kot. Bukannye murah nak gantikan barang yang berkuality especially basikal aku tu Raleigh, bukannye kapcai2 yang korang ingat basikal budak2 tu.

Fixie? Sorry la, aku bukannye budak Fixie, tapi aku rider MTB yang bertujuan untuk berjalan2 di kawasan bandar, bukan hutan.

Afiq Raleigh GTS™
10:56 pm 12 March 2012
Laptop ayah

No comments:

Post a Comment